اسکیس و ماکت

طراحی معماری و ساخت ماکت

اسکیس و ماکت

طراحی معماری و ساخت ماکت

مجتمع تجاری و رفاهی

اسکیس با راپیدو راندو 

بااتد 

زمان 50 دقیقه 

 

آموزش ماکت آموزش اسکیس آموزش اتوکد آموزش راندو آموزش هندسه ترسیمی آموزش پرسپکتیو با سایه پردازی آموزش نورپردازی در ماکت آموزش تری دیمکس حرفه ای ماکت اسکیس آموزش اسکچ آپ در 3 جلسه آموزش دروس تخصصی معماری اسکیس راندو ماکت


maket & sketch learn -teach maket sketch learn maket sketch about maket and sketch professional

نظرات 5 + ارسال نظر
بهاره زارع سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:21 ب.ظ

استاد این کارتون فوق العادست یه سوال داشتم میخواستم بدونم این طرح هارو از جایی میبینید و میکشید یا از خودتونه؟

اینو دیشب (معمولاً آخر شب ) به ذهنم اومد سریع اتد زدم بعد راپیتی کردم ودر نهایت با اتد راندو کردم (سایه زدم)

یوسف پیری سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:52 ب.ظ

سلام استاد این کار اینقدر سایه اش زیباست که سر آدم گیج میره.استاد روش صحیح سایه زدن رو تو چه مدت آدم میتونه به طور کامل یاد بگیره؟؟؟

مرسی یوسف جان
سایه زدنو اگه علاقه داشته باشی توی 5 جلسه کامل میشی

سید حسین موسوی پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:41 ب.ظ

باسلام وخسته نباشی به استاده ارجمندم جناب مهندس نواده پور.استادهروقت به کارهای شمانگاه میکنم بیشتربه رشته خودم یعنی معماری علاقمندمیشوم

از این بابت خیلی خوشحالم

مائده آینده رحیم آبادی جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:00 ب.ظ http://mahee.blogfa.com

سلام استاد
من تو کاراتون یه سبک خاصی میبینم
مثلا طریقه قرار دادن قوس و کمان ها تو کارتون انگار مربوط به خودتونه و نشون دهنده کار شماست
از قوس ها استفاده میکنید تا کاراتون از حالت خشکی و هندسی بودن در بیاد
درسته؟
ولی استاد من هر طرحی میزنم خیلی سعی میکنم لطافت بدم بهش اما همه تو نگاه اول میگن خیلی خشن هست و هندسی.
خودم از قوس ها در کار خوشم نمیاد.معمولا فضاها یا نما های هندسی و خشک که تقارن ندارن رو دوست دارم.
به نظرم باید علاقه خودمو تغییر بدم تا طرح هام همه پسند باشه

موفق باشید

سلام
ازاینکه از همین زمان شروع به تمرین اسکیس کردید خیلی خوبه ولی انتظار نداشته باش که خیلی سریع با فرمهای منحنی بتونی حجمهای زیبا خلق کنی باید صبور باشی وتلفیق این دو با هم کارو زیباتر میکنه.

عاطفه شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:57 ب.ظ

سلام جناب نواده پور من تعریف شمارو از یکی از دوستانم شنیدم که دانشجوی شماست و دوست داشتم استاد منم بودین اومدم کاراتونو دیدم فوق العادست

ممنون از لطفتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد