اسکیس و ماکت

طراحی معماری و ساخت ماکت

اسکیس و ماکت

طراحی معماری و ساخت ماکت

اسکیس هتل

اسکیس با راپیت 

و  

راندو با مداد 

 

آموزش ماکت آموزش اسکیس آموزش اتوکد آموزش راندو آموزش هندسه ترسیمی آموزش پرسپکتیو با سایه پردازی آموزش نورپردازی در ماکت آموزش تری دیمکس حرفه ای ماکت اسکیس آموزش اسکچ آپ در 3 جلسه آموزش دروس تخصصی معماری اسکیس راندو ماکت


maket & sketch learn -teach maket sketch learn maket sketch about maket and sketch professional

نظرات 6 + ارسال نظر
یوسف پیری جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:22 ق.ظ

با سلام خدمت استاد ارجمندم.طرح که طبق معمول عالیه.به نظر من اون ساختمان دومی که دور از برج و در سمت چپ تصویر وجود داره و ورودی جلوی بنا که هلال زیبایی خورده زیبایی کار رو دوچندان میکنه.

ممنون آقای پیری ازاینکه کارهای اسکیسو اینجور با علاقه دنبال میکنید خیلی خوبه پیشنهاد میکنم از همین حالا اسکیس زدنو شروع کنین مطمئنم در آینده موفق خواهید شد

یوسف پیری جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:54 ب.ظ

خواهش میکنم استاد مطمئن باشید زیاد طول نخواهد کشید وقتی کمی وقتم خالی شد شمارو تو لاهیجان زیارت کنم فقط اگر میشه آدرس کلاستون در لاهیجان رو برام میل کنید؟

باشه

بهاره زارع شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:09 ب.ظ

سلام استاد نواده پور کارهای اسکیس شما فوق العادست میخواستم بدونم شما اسکیس زدن و اموزش هم میدین؟ من واقعا علاقه مندم که حرفه ای یاد بگیرم

سلام مرسی
آره ولی من کلاسم لاهیجان تشکیل میشه

بهاره زارع شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:15 ب.ظ

اشکالی نداره استاد هرجا باشه من میام فقط ادرس و روزاشو بی زحمت واسم میل کنید ممنون میشم.

باشه حتماً

سید حسین موسوی شنبه 30 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:26 ب.ظ

باسلام.ببخشید استاد اگه ممکنه میشه از این اسکیس ها بیشترنمایش بدید.

بله حتماً

عباس ملک پور چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:47 ق.ظ

سلام استاد کارهای اسکیس شما فوق العادست خیلی شیفته ی کارهای شما هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد