اسکیس و ماکت

طراحی معماری و ساخت ماکت

اسکیس و ماکت

طراحی معماری و ساخت ماکت

ماکت شیخ زاهد گیلانی

 

 

 آموزش ماکت آموزش اسکیس آموزش اتوکد آموزش راندو آموزش هندسه ترسیمی آموزش پرسپکتیو با سایه پردازی آموزش نورپردازی در ماکت آموزش تری دیمکس حرفه ای ماکت اسکیس آموزش اسکچ آپ در 3 جلسه آموزش دروس تخصصی معماری اسکیس راندو ماکت


maket & sketch learn -teach maket sketch learn maket sketch about maket and sketch professional

نظرات 2 + ارسال نظر
اسم رمز شهید ابولحسن کریمی جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:52 ب.ظ

باسلام واقعا ماکتاها و کارهای دیگه تون اگر کم نگفته باشم در حد جهانی هستند

سید مهدی موسوی دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:27 ب.ظ

بسمه تعالی
اطلاعات و آدرس این بنای زیبا را در این بخش قرار دادم تا علاقه مندان از نزدیک بنا را ببینند و بعد در باره زیبایی و کیفیت این کار جناب نواده پور نظر بدهند.
"من برای اسکیس زدن این بنا به آدرس مذکور رفتم با هزار سختی و مشقت ، اما میشود از روی عکس این ماکت را اسکیس زد ، بدون مشقت."

**************
بقعه شیخانور یا شیخ زاهد گیلانی مربوط به اواخر سده ۹ ه‍. ق. است و در شهرستان لاهیجان، روستای شیخانور واقع شده و این اثر در تاریخ ۵ دی ۱۳۴۷ با شمارهٔ ثبت ۸۲۴ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

بقعه شیخ زاهد گیلانی بنایی در روستای شیخانور در ۳ کیلومتری لاهیجان در استان گیلان است که بنا بر برخی منابع آن را مدفن شیخ تاج‌الدین ابراهیم ملقب به شیخ زاهد گیلانی از عرفا و دراویش بزرگ و از استادان شیخ صفی‌الدین اردبیلی دانسته اند. این بنا دارای یک گنبد هشت ترک فیروزه‌ای بوده و در میان مزارع برنج و چای و جنگل احاطه شده است و از مقاصد گردشگری استان گیلان است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد