اسکیس و ماکت

طراحی معماری و ساخت ماکت

اسکیس و ماکت

طراحی معماری و ساخت ماکت

ماکت میل رادکان

این بنا در روستای رادکان بین راه بجنورد ومشهد واقع است 

 

 

 آموزش ماکت آموزش اسکیس آموزش اتوکد آموزش راندو آموزش هندسه ترسیمی آموزش پرسپکتیو با سایه پردازی آموزش نورپردازی در ماکت آموزش تری دیمکس حرفه ای ماکت اسکیس آموزش اسکچ آپ در 3 جلسه آموزش دروس تخصصی معماری اسکیس راندو ماکت


maket & sketch learn -teach maket sketch learn maket sketch about maket and sketch professional

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:37 ق.ظ

بسیار عالی

سید مهدی موسوی یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:28 ب.ظ

بسمه تعالی
جای تبریک است برای شما که این چنین باشکوه این برج را به نمایش گذاشته اید.
برج رادکان در منطقهای موسوم به «قلعه گبری» در شرق روستا، بر روی تپه ای با موقعیت سوق الجیشی ممتازی قرار دارد. این برج به صورت ساده و آجرچین ساخته شده است. زیباترین قسمت این بنای 35 متری در بخش فوقانی آن شامل دو ردیف قطاربندی و دو کتیبه کوفی است. نام بانی و تاریخ بنا بر روی کتیبه، به صورت کشیده نوشته شده است.گروهی آن را تقلیدی از معماری گنبد قابوس میدانند، با این تفاوت که گنبد برج رادکان دو پوش است و پوشش فوقانی آن به صورت مخروطی بلند جلب توجه میکند و طرح داخلی بنا، مدور با نمای بسیار ساده است و گچبریهای آن، بر گنبد قابوس برتری دارد.
این برج، مدفن یکی از اسپهبدان آل باوند طبرستان به نام «ابوجعفر بن محمدبن ونوریان باوندی» است. ساخت این بنا، در سال 407 ه .ق شروع و در سال 411 ه .ق به پایان رسیده است و معمار آن احمد ابن عمر بوده است. این اثر تاریخی به شماره 145 در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است و 3 کیلومتر با روستا فاصله دارد.

خیلی خوب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد