اسکیس و ماکت

طراحی معماری و ساخت ماکت

اسکیس و ماکت

طراحی معماری و ساخت ماکت

اسکیس برج دیدبانی فرودگاه

 

آموزش ماکت آموزش اسکیس آموزش اتوکد آموزش راندو آموزش هندسه ترسیمی آموزش پرسپکتیو با سایه پردازی آموزش نورپردازی در ماکت آموزش تری دیمکس حرفه ای ماکت اسکیس آموزش اسکچ آپ در 3 جلسه آموزش دروس تخصصی معماری اسکیس راندو ماکت


maket & sketch learn -teach maket sketch learn maket sketch about maket and sketch professional

نظرات 4 + ارسال نظر
یوسف پیری چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:53 ب.ظ

سلام خدمت استاد گرانقدرم .آقای نواده پور.استاد کارتون زیباست مخصوصا جایی که سایه انداختید.ولی من کلا کارهاتون رومی پسندم. میخواستم بدونم شما کلاسهای اسکیستون رو کجا برگزار میکنید؟راستش کار اسکیس من چندان تعریفی نداره.میخواستم بعد امتحانات ترم اگر وقت دارید هماهنگ کنید من هم در کلاسهاتون حظور داشته باشم.

با سلا م وتشکر از لطفتون
کلاسهای اسکیسم متاسفانه فقط در لاهیجان تشکیل میشه

یوسف پیری جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:28 ق.ظ

ایرادی نداره استاد لاهیجانم میایم.شما فقط بعد از امتحانات اگه وقتتون خلوت شد بهم یک میل بزنید با هم صحبت میکنیم.با تشکر....

باشه حتماً

مجتبی محمدی دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:22 ب.ظ

سلام استاد نواده پور من واقعا از اسکسیاتون خوشم اومده اسکیساتون بی نظیرن استاد

شهید ابولحسن کریمی سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:12 ق.ظ

سلام واقعا وقتی کاراتونو میبینم بیشتر انگیزه پیدا میکنم تا این رشته رو ادامه بدم ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد